Продавець «LEDTechnics»-інтернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3668 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (66) 230-88-86
+380 (68) 809-37-45
пр. О.Поля(Кирова) 103, Дніпро, Україна
Кошик
LEDTechnics

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Шановні покупці! На весь товар у переліку нашого сайту поширюється гарантія (крім Б/У), термін якої вказаний у перекладі на кожному товарі. Якщо в тексті оголошення не вказаний конкретний термін гарантії, то він відповідно до умов, регламентованих "Законом України про захист прав споживачів" становить 14 днів. На Б/К товар термін гарантії лише 1 день. У разі виникнення проблеми з товаром під час гарантійного терміну Вам потрібно: 1) Зв'язатися з нами за телефонами, зазначених на сайті. 2) Грошати безплатно відремонтований або замінений аналогічним товаром 14-денний термін із моменту отримання нами товару, плюс час на доставку до Вас. Увага: Гарантія не поширюється на товар, у якому пошкоджений або прострочений гарантійний стикер! На деякі різновиди товару потрібно зберігати коробку на весь гарантійний термін. У разі закінчення гарантійного терміну поводження щодо проблем не розглядаються. Обмін або повернення товарів придбаних на нашому сайті «LEDtechnics» товарів відбувається в 14-денний термін від моменту купівлі товару. Залежно від причин обміну/повернення оплата доставки обговорюється в кожному разі індивідуально.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner